WKE’16 wint op koude dinsdag avond van VV-Sellingen.

Wedstrijdverslag WKE’16 VV-Sellingen.

Emmen - 8 februari 2022

Ondanks de kou waren er diverse voetbal liefhebbers en uiteraard supporters van beide verenigingen naar sportpark grote Geert afgereisd om de oefenwedstrijd tussen WKE’16 en vv-Sellingen te komen bekijken.

Beide partijen begonnen ijverig aan de wedstrijd wat vooral de eerste helft het spel niet ten goede kwam.

Maar als na een minuut of 20 de scheidsrechter WKE’16 een vrije trap randje 16 toekend weten de supporters van WKE’16 al wel hoe laat het is. Met Lorenzo Hindriks achter de bal word het vissen voor de keeper 1-0.

Maar vv-Sellingen laat zich niet zomaar uit het veld slaan en weet na een mooie aanval de 1-1 op het score bord te zetten.

Even later wordt het na een fantastische steekpass van Sellingens nummer 10 zelfs 1-2.

Maar nog voor rust weet WKE’16 de schade te herstellen, met een mooi schot richting de verre hoek laat Dylano Wolters de 2-2 aan tekenen.

Na rust heeft WKE’16 de overhand en komt vv Sellingen er niet meer aan te pas. WKE’16 mist eerst nog een aantal kansen maar het zijn uiteindelijk Henk Bakker en Dylano Wolters die de wedstrijd beslissen. En zo winnen de mannen van Albert Koops op een koude winteravond van vv-Sellingen.

Bestuur WKE’16